Для реалізації механізмів підтримки та супроводу студентів в НСІ НУВГП СВЗЯВО ставить перед собою кілька завдань:
- створення можливості для додаткового навчання, підтримка академічної мобільності;
- надання організаційної та консультативної підтримки для побудови індивідуальних освітніх траєкторій студентів;
- інформування студентів про можливості міжнародного обміну, стипендій, стажувань та інші можливості;
- допомога студентам у працевлаштуванні та сприяння кар’єрному старту;
- забезпечення можливостей для фізичного та особистісного розвитку студентів;
- належне та якісне забезпечення ресурсами (бібліотека, навчальне обладнання, ІТ-інфраструктура);
- постійне інформування студентів про доступні ресурси та послуги;
- надання доступу до новітніх публікацій, зокрема англомовних, які відповідають програмам навчання.
Студенти НСІ НУВГП мають можливість доповнювати основну спеціальність додатковими дисциплінами через платформу MOODLE для покращення знань та ерудиції. Організація програм академічної мобільності для студентів та викладачів здійснюється.
Усі студенти мають корпоративну електронну пошту, доступ до розкладу занять, а також можуть в будь-який час переглядати свої оцінки в журналі успішності. Бібліотека інституту забезпечує доступ до актуальних документів та інформації для розвитку освітньої та наукової діяльності. Студенти можуть користуватися електронним каталогом бібліотеки, переглядати нові надходження та віртуальні виставки.
Інформацію про інститут студенти можуть знайти не лише на офіційному сайті НСІ НУВГП та НУВГП, але й у Вікіситеті, електронній платформі Вікіпедії. Для збереження інтелектуальних продуктів інститутської спільноти та надання відкритого доступу до них створено цифровий репозиторій.
Для працевлаштування випускників інституту діє «Школа пошуку роботи НУВГП», де студенти можуть дізнатися правила оформлення резюме, розмістити його та переглядати вакансії. Технічні проблеми, пов’язані з використанням інститутських та університетських інтерактивних ресурсів, вирішуються через Єдиний Сервіс Надання Інформаційних Послуг (Helpdesk), який займається класифікацією та обробкою звернень студентів та/або прямим зверненням до Адміністратора Надслучанського інституту НУВГП.
Студенти можуть брати участь у мовних курсах, журналістських школах, музичних фестивалях, конкурсах краси та займатися волонтерською діяльністю.